Korduma kippuvad küsimused

1. Kuidas registreerida klubisse kui grupp on täis või ei leia sobivat gruppi?

Kui lapsevanem ei leia oma lapsele sobivat gruppi või grupp on täis, siis palume võtta ühendust klubi peatreeneriga, tema aitab Teil leida sobivad variandid liitumiseks. 

Peatreeneri kontaktid: tel: +372 58746650, e-post: heleri@nordswim.ee.

2. Kas hooaja sees saab ujumisgruppi vahetada?

Hooaja sees on võimalik gruppi vahetada vastavalt lapse oskustasemele. Muutust on võimalik teha, kui lapse tase on parem või mitte nii hea vastavalt esialgse grupi tasemest või, kui on soov muuta nädalapäevi ja aegasid.

Grupi muutuse tegemisel palume ühendust võtta oma lapse rühmatreeneriga ning treener aitab ja soovitab muutuse läbi viia.

3. Mis saab siis, kui lapse oskustase ei vasta grupi tasemele?

Kui lapse oskustase ei vasta grupi tasemel, siis esmalt soovitame ühendust võtta oma lapse rühma treeneriga, et arutada, millisesse rühma peaks laps edasi liikuma või, kas on üldse vajalik last teise gruppi liigutada.

4. Laps on haigestunud ja ei saa teatud perioodi treeningutel osaleda - kas kuutasu tuleb ikka tasuda?

Kui laps puudub haiguse tõttu osaliselt treeningutest, tuleb õppemaks tasuda 100% ning kui laps puudub tõendatud haiguse tõttu (haigestumine kogupikkusega alates 1 kuu), siis tuleb tasuda 70% õppemaksust ja esitada arstitõend, et säilitada lapse koht klubis. NB! Lapse haigestumisest tuleb teavitada koheselt klubi kirjalikult heleri@nordswim.ee! Kui kuutasu arve on juba välja saadetud (enne haigestumisest teavitamist klubile), siis tuleb kuutasu tasuda täies mahus ning soodustus rakendatakse alles järgneval kuul. Vastav viide siin: hinnakiri.

5. Kas kuutasu peab tasuma kuutasuna terve kuu eest või saab tasuda ka korrapõhiselt?

Kuutasu on kuutasupõhine ja tuleb tasuda terve kuu eest ettenähtud maksetähtaega jälgides, olenemata sellest, kas olete hetkel reisil või lihtsalt ei soovi mõnel päeval tulla. Isiklikke mitte erakorralisi asjaolusid klubi kuutasul ei arvestata. Arvesse võetakse ainult lapse tõendatud haigestumine. Vastav viide siin: hinnakiri.

6. Kas klubiga on võimalik sõlmida erikokkuleppeid seoses erijuhtumitega?

Klubiga saab sõlmida erikokkuleppe, aga iga juhtum vaadatakse üksikult läbi ja arutatakse lapsevanemaga, kas on piisav põhjus erikokkuleppe saavutamiseks.

7. Kuidas lõpetada klubiga sõlmitud leping?

Liitumisleping on klubiliikme ja klubi vahel sõlmitud tehing, millega tekivad õigused ja kohustused nii klubiliikmele kui klubile.

Klubiga sõlmitud lepingut saab lõpetada vastavalt lepingu tingimustele ning klubi ja lapsevanem on kohustatud lepingu tingimustest ka kinni pidama.

Klubi leping on igale lapsevanemale liitumisel saadetud e-posti aadressile, millega on iga lapsevanem tingimustele ka nõusoleku andnud ja saab sellega lepingut lõpetades eelnevalt tutvuda.

Palume enne lepingu lõpetamise otsust põhjalikult lepinguga uuesti tutvuda ja seejärel meile sellest teada anda.

8. Kas ma pean treenerile teatama enne kui lepingut lõpetada soovin?

Treenerile tuleb kindlasti sellest teatada, kui soovite lepingut lõpetada. Treeneri ja lapsevanema vahel selgitatakse asjaolu, miks soovitakse leping lõpetada.

Soovitame eelnevalt kaaluda ka muid võimalusi, näiteks (treeneriga konsulteerida, leida probleemile lahendus, liigutada laps teise rühma, paluda treeneril rohkem tähelepanu pöörata lapsele jne.).

NB! Kõik algab kommunikatsioonist lapse treeneriga, äkki on Teie probleem kergesti lahendatav ja ei peagi klubist lahkuma.

Klubist lahkumine ei ole alati objektiivne lahendus, eriti kui sellest eelnevalt ei räägita klubi esindajatega.

Treenerite kontaktid leiate siit: treenerite kontaktid.